مركز توانبخشي قلعه گنج نيازهاي مردم منطقه در اين زمينه را پوشش مي دهد

۳۸ بازديد

مركز توانبخشي قلعه گنج نيازهاي مردم منطقه در اين زمينه را پوشش مي دهد
مركز توانبخشي قلعه گنج نيازهاي مردم منطقه در اين زمينه را پوشش مي دهد
در رسانه هاي استان كرمان- خبرگزاري ايسنا/كرمان- مديركل بهزيستي استان كرمان گفت: در فاز ديگر مركز خدمات جامع قلعه گنج اعم از كاردرماني، گفتاردرماني، فيزيوتراپي، شنوايي سنجي و ... ارائه خواهد شد و نياز مردم منطقه و استان هاي اطراف را در اين زمينه برطرف خواهد كرد.
به گزارش ايسنا، استاندار كرمان در سفر امروز خود به شهرستان قلعه گنج، از مركز جامع پيشگيري و توانبخشي اين شهرستان بازديد كرد.
"عباس صادق زاده" مدير كل بهزيستي استان كرمان در اين بازديد با اشاره به اهميت وجود اين مركز در جنوب استان گفت: آمار معلوليت ها در جنوب استان ك مان در مقايسه با بخش هاي ديگر استان بالاست.
وي با اشاره به پيشرفت فيزيكي ۷۰ درصدي اين مجموعه افزود: فرهنگ سازي و ارائه آموزش هاي پيشگيري، مهارت هاي زندگي، مهارت هاي پيش از ازدواج و ... گام بسيار مهمي در كاهش، كنترل معلوليت ها و آسيب هاي اجتماعي است كه با آغاز به كار اين مركز اميدواريم اين مهم اتفاق بيفتد.
صادق زاده تصريح كرد: در فاز ديگري از اين مجموعه خدمات جامع توانبخشي اعم از كاردرماني، گفتاردرماني، فيزيوتراپي، شنوايي سنجي و ... ارائه خواهد شد و نياز مردم منطقه و استان هاي اطراف را در اين زمينه برطرف خواهد كرد.
در اين بازديد استاندار كرمان نيز طي سخناني با تقدير از فعاليت هاي بهزيستي قول همكاري در تامين بخشي از هزينه هاي محوطه سازي اين مركز را داد.
گفتني است: مركز جامع توانبخشي قلعه گنج با زيربناي ۸۰۰ مترمربع توسط دو خيريه غيربومي در حال ساخت است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.