استفاده از ادوات موسيقي در بهشت زهرا(س) از گذشته ممنوع بوده است

۳۷ بازديد

اقتصاد ايران: مديرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به دستور‌العمل ممنوعيت استفاده از ادوات موسيقي در بهشت زهرا(س) گفت: اين بخشنامه از گذشته هم بوده و مسئله تازه‌اي نيست ضمن اينكه استفاده از ادوات موسيقي مانند ني و دف و ديگر آلات موسيقي در حال افزايش است.

به گزارش گروه اجتماعي خبرگزاري تسنيم؛ سعيد خال با تأكيد بر اين نكته كه ممنوعيت استفاده از ادوات موسيقي از گذشته در سازمان بهشت زهرا (س) اجرا شده است، اظهار كرد: زماني كه خانواده متوفي براي انجام امور خاكسپاري به بهشت زهرا(س) مراجعه مي‌كند از سوي سازمان، قبضي به خانواده متوفي داده مي‌شود كه در آن تمامي دستورالعمل‌هاي مراسم تدفين آمده است.

مطالب بيشتر:آموزش سه تا شهرك گلستان

مدير عامل سازمان بهشت زهرا تصريح كرد: استفاده نكردن از ادوات موسيقي، سنگ قبرهاي نامتعارف و ... از مواردي است كه به اطلاع خانواده متوفي مي‌رسد و از اين رو مطرح شدن مباحثي مبني بر وضع و ابلاغ دستور‌العمل‌هاي جديد و ابلاغ آن در سازمان بهشت زهرا (س) كه در برخي از رسانه‌ها مطرح مي‌شود نادرست است.

 

خال با اشاره به تصوير بنر نصب شده در بهشت زهرا (س) كه در فضاي مجازي منتشر شده است، افزود: اين بنر به نوعي اطلاع‌رساني عمومي درباره توجه به موضوعاتي است كه از پيش در سازمان بهشت زهرا (س) اعمال مي‌شد و اين اقدام سازمان تنها به منظور يادآوري برخي از ممنوعيت‌ها در سازمان بهشت زهرا (س) است زيرا استفاده از ادوات موسيقي مانند ني و دف و ديگر آلات موسيقي در حال افزايش بود.

 

وي تأكيد كرد: ممنوعيت استفاده از ادوات موسيقي دستور‌العمل تازه‌اي نيست و از گذشته در سازمان بهشت زهرا (س) اعمال مي‌شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.