فيزيوتراپي هلال‌احمر خرم‌دره راه‌اندازي مي‌شود

۳۲ بازديد

فيزيوتراپي هلال‌احمر خرم‌دره راه‌اندازي مي‌شود

فيزيوتراپي هلال‌احمر خرم‌دره راه‌اندازي مي‌شود

ايسنا/زنجان مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در تلاش براي راه‌اندازي فيزيوتراپي هلال‌احمر خرم‌دره هستيم كه با تحقق اين مهم مي‌توانيم خدمات بهتري را در اين حوزه براي مراجعان ارائه دهيم.

 

سيدقاسم موسوي صبح امروز (۲۸ ارديبهشت‌ماه) در ديدار با فرماندار شهرستان خرم‌دره، با بيان اينكه در حال حاضر مشكل نيروي انساني براي فعاليت در فيزيوتراپي هلال‌احمر اين شهرستان رفع شده است، اظهار كرد: به زودي اين مركز در خرم‌دره فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

 

وي در ادامه به آموزش خانه‌هاي هلال‌احمر در شهرستان‌ها اشاره كرد و ادامه داد: مي‌توانيم براي علاقه‌مندان در سطح شهرها و روستاها حتي كارخانه‌هايي كه خانه هلال در آن راه‌اندازي شده، آموزش‌هاي همگاني و آمادگي در برابر مخاطرات را توسعه دهيم.

 

مديرعامل جمعيت هلال‌احمر با اشاره به اينكه با راه‌اندازي خانه هلال در كارخانه مينو خرم‌دره مي‌توان ۱۵۰۰ نيرو و خانواده‌هاي آن‌ها را تحت پوشش اين آموزش‌ها قرار داد، تاكيد كرد: علاوه بر اين مي‌توان خدمات فيزيوتراپي را به كاركنان اين كارخانه و ساير شهروندان ارائه داد.

 

فرماندار خرم‌دره نيز در ادامه اين ديدار با تاكيد بر اينكه خدمات جمعيت هلال‌احمر اين شهرستان از بدو تاسيس تاكنون بدون حاشيه بوده و از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است، گفت: فرمانداري خرم‌دره نيز در هر شرايطي در كنار هلال‌احمر بوده و از هيچ تلاشي براي تحقق اهداف اين مجموعه كوتاهي نكرده است.

 

حجت محمدي با اشاره به نقش موثر ارتقاي آمادگي‌ها در مديريت بحران، اضافه كرد: با توجه به اين موضوع، بخشدار و دهياران در همه روستاهاي شهرستان خرم‌دره موظف به تعامل تنگاتنگ با هلال‌احمر هستند تا در صورت وقوع حادثه و بلاياي طبيعي در كنار اين مجموعه مردم‌نهاد همكاري و تعامل لازم را داشته باشند.

 

وي با يادآوري اينكه انسان از بدو خلقت هميشه در معرض آسيب‌هاي جدي ناشي از بلاياي طبيعي بوده و پديده‌هاي خطرآفرين طبيعي نظير سيل، زلزله، طوفان، صاعقه و غيره در طول تاخير زندگي انسان‌ها را تحت تاثير قرار داده است، خاطرنشان كرد: ايران به واسطه موقعيت جغرافيايي، تنوع و كستردگي اقليمي، يكي از كشورهاي آسيب‌پذير جهان است؛ به‌ طوري‌ كه تلاش براي شناخت پديده‌هاي پرخطر طبيعي و فراگيري راه‌هاي مقابله با آن‌ها و به كارگيري راه‌هاي مقابله با حوادث و نيز استفاده از اصول و ضوابط پيشگيري مي‌تواند خسارت ناشي از حوادث را به حداقل برساند.

 

مقالات ديگر: فيزيوتراپي تجريش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.