دستگيري خريدار فرش هاي نفيس با چك هاي جعلي در كرج

۳۴ بازديد

دستگيري خريدار فرش هاي نفيس با چك هاي جعلي در كرج
رئيس پليس آگاهي البرز گفت: افرادي كه با چك‌هاي جعلي اقدام به خريد فرش و تابلو فرش‌هاي نفيس از تعدادي فرش فروشي در قم كرده بودند، دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما مركز البرز، سرهنگ محمد نادربيگي، رئيس پليس آگاهي البرز گفت: در پي دريافت يك فقره نيابت قضايي از استان قم مبني بر كلاهبرداري از مغازه‌هاي فرش فروشي در شهر قم پيگيري موضوع و شناسايي افراد كلاهبردار در دستور كار اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان البرز قرار گرفت.
وي در خصوص جزئيات كلاهبرداري‌هاي انجام شده، افزود: افرادي در پوشش خريدار فرش و تابلو فرش‌هاي نفيس به مغازه‌هاي فرش فروشي در سطح شهر قم مراجعه و اقدام به خريد تعداد زيادي فرش‌ها و تابلو فرش‌هاي نفيس و ابريشمي با ارائه چك‌هاي تقلبي مي‌كردند.
رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: تحقيقات اوليه توسط كارآگاهان پليس آگاهي قم در حال انجام بود كه بنا به اظهارات تعدادي از شكات كه متوجه شده بودند فرش‌هاي آن‌ها در سايت خريد و فروش كالا براي فروش عرضه شده است با هماهنگي‌هاي انجام شده با فروشنده قرار گذاشته شد و خريدار براي تحويل فرش‌ها آدرس مكاني در شهر كرج را داد.
وي افزود: بنابراين پليس آگاهي استان البرز با دريافت نيابت قضايي تحقيقات را در اين خصوص آغاز و با بررسي سايت‌هاي خريد و فروش كالا و بر اساس اظهارات مال باختگان و با انجام اقدامات گسترده پليسي سرنخي از متهمان را در منطقه رجايي شهر كرج كشف كردند.
سرهنگ نادربيگي گفت: كارآگاهان به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از چندين ساعت تحت نظر قرار دادن مخفيگاه متهمان، در يك عمليات غافلگيرانه ۳ نفراز آن‌ها را دستگير و دربازرسي از آن جا تعداد ۸ تخته فرش ابريشمي كشف كردند.
وي افزود: متهمان ضمن اعتراف به جرم خود مبني بر خريد فرش و تابلو فرش‌هاي نفيس با استفاده از چك جعلي اذعان داشتند كه فرش‌ها را براي خريد در سايت‌هاي رسمي خريد و فروش كالا مي گذاشته اند و تعدادي را نيز به تهران منتقل و داخل يك انباري مخفي كرده اند.
رئيس پليس آگاهي استان البرز با بيان اين كه بر اساس نظر كارشناسان ارزش اموال كشف شده ۲۱۵ ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: متهمان براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان قم منتقل شدند.
مقالات ديگر: سمساري باغ فيض

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.