رهگيري كرونا در كمپ‌هاي ترك اعتياد كنگاور آغاز شد

۵۳ بازديد

رهگيري كرونا در كمپ‌هاي ترك اعتياد كنگاور آغاز شد

كرمانشاه- رييس مركز بهداشت كنگاور گفت: اين مركز انجام تست سريع ويروس كرونا در كمپ‌هاي ترك اعتياد را در جهت رهگيري و كنترل بيماري كوويد ۱۹ آغاز كرد.

 

كاميار رستم آبادي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در اجراي طرح كنترل بيماري كوويد۱۹ بصورت محله محور شهيد حاج قاسم سليماني، تيم رهگيري و مراقبت مركز بهداشت شهرستان كنگاور به كمپ ترك اعتياد سلطان آباد اعزام شد.

او افزود: با انجام ۳۵ مورد تست سريع كرونا، سه بيمار كوويد ۱۹ تشخيص داده شد كه بلافاصله اقدامات لازم براي آنها انجام شد.

رستم آبادي همچنين اضافه كرد: اين مركز در نظر دارد در هفته آتي از رانندگان تاكسي داخل شهري و كاركنان بانك ها كه مواجهه زيادي با مردم دارند نيز تست سريع كرونا بعمل آورد.

اين مسول ادامه داد: آموزش، يادآوري همراه با اطلاع‌رساني قوي به طور قطع تاثير مثبتي در كنترل و كاهش اين بيماري به همراه دارد چرا كه بايد بارها خطرات اين بيماري را به مردم بيان كرد و در واقع  باور آنان را اصلاح كرد، چرا كه اگر بدانند سلامتي‌ شان به جد در خطر است از حضور در دورهمي شب يلدا و آيين هاي عروسي و عزا اجتناب مي كنند.

وي اضافه كرد: همكاري ساير دستگاه هاي متولي امر براي نظارت بر رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي اصناف و جلوگيري از برگزاري آيين هاي مختلف اهميت بسزايي دارد و اين مهم بايد تا كنترل و مديريت كامل بيماري تداوم داشته باشد.

رستم آبادي ابراز ميدواري كرد كه با اجراي طرح شهيد قاسم سليماني و همكاري دستگاه هاي متولي امر بتوان اقدامات خوبي را در راستاي قطع زنجيره انتقال كرونا در شهرستان انجام داد.

تاكنون هزار و ۴۰۲ در كنگاور به ويروس كرونا مبتلا شده اند و از اين تعداد ۸۲ نفر فوت كرده و ۱۵ نفر نيز اكنون در بيمارستان بستري هستند.

 

شهرستان كنگاور در ۹۰ كيلومتري شرق كرمانشاه قرار دارد.

 

كمپ ترك اعتياد در شرق تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.