بي‌توجهي به اصول بهداشتي،۶ باغ ويلا و يك دفتر ثبت ازدواج را در تنگستان تعطيل كرد

۴۲ بازديد

رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: ۶ باغ ويلا و يك دفتر ثبت ازدواج در اين شهرستان به علت رعايت نكردن شيوه‌نامه‌هاي كرونايي بسته شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل مقدس رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان بيان كرد: با توجه به وضعيت قرمز شهرستان و بر اساس مصوبات ستاد مقابله با كرونا، باغ ويلا‌ها در شهرستان‌هاي قرمز اجازه فعاليت ندارند كه در همين زمينه ۶ باغ ويلا به دليل فعاليت غيرمجاز در تنگستان پلمب شدند.

او همچنين با اشاره به مهروموم شدن يك دفتر ثبت ازدواج در تنگستان، افزود: با توجه به تعطيلي ۱۰ روزه اصناف و وضعيت قرمز شهرستان از نظر شيوع كرونا، كارشناسان بهداشت محيط شبكه بهداشت و درمان تنگستان در بازديد‌هاي روزانه خود از صنوف، با مراجعه به دفتر ثبت ازدواج در يكي از مناطق تنگستان متوجه حضور تعداد زيادي از مردم در اين دفتر شدند كه با همكاري اتاق اصناف و اماكن نيروي انتظامي شهرستان، با اين واحد برخورد قانوني صورت گرفت.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك در سيدخندان

رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان ادامه داد: حضور دو عروس و داماد با اعضاي خانواده خود به همراه مهمانان در اين محيط سربسته از نكات جالب توجهي بود كه نشان مي‌داد، مردم بايد با نگاهي عميق‌تر به موضوع پيشگيري از كرونا نگاه كنند.

مقدس تاكيد كرد: تجمعات، بستر ابتلا به كرونا را ايجاد مي‌كند و خطر ابتلا به آن را افزايش مي‌دهد بنابراين با استناد به اين مهم، مي‌توان دريافت كه فعاليت اين صنوف تا چه اندازه سلامت عمومي مردم را به مخاطره خواهد انداخت.

او ادامه داد: آنچه ما و جامعه را نگران و كاركنان بهداشت و درمان را خسته كرده، اين است كه چگونه عده‌اي با اينكه شرايط موجود را مي‌بينند همچنان بنا ندارند از خواب بيدار شوند و همگام با ديگر افراد جامعه راه‌هاي انتقال بيماري را تا تأمين سلامت عمومي قطع كنند.

رئيس شبكه بهداشت و درمان تنگستان بيان داشت: مادامي كه در كنار هم نباشيم و به موضوع مقابله با كرونا به عنوان يك مساله ملي كه در ارتباط مستقيم با جان و مال مردم است نگاه نكنيم، عبور از معضل بيماري كرونا سخت و بايد گفت ناممكن خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.