عبدالهی‌فرد: مردم ديگر نمیتوانند با سپردن لوازم کهنه به سمساری ها به استقبال سال نو بروند

۳۱ بازديد

عبدالهی‌فرد: مردم دیگر نمیتوانند با سپردن لوازم کهنه به سمساری ها به استقبال سال نو بروند

سمساری صادقیه

 

راه امروز

رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان تهران گفت مردم به جهت کاهش قدرت خرید ترجیح میدهند از لوازم قدیمی خود استفاده کنند. نمیتوانند مانند سال‌های گذشته به استقبال سال نو با لوازم نو بروند.

 

رئیس اتحادیه سمساران و امانت فروشان تهران گفت: به نسبت هر سال پیش‌بینی داشتیم زمستان پایان سال است و مردم برای سال نو به استقبال خرید لوازم جدید و نو میروند و لوازم کهنه و فرسوده را به سمساری‌ها میفروشند،

اما تاکنون هیچ استقبالی نشده و مردم به جهت کاهش قدرت خرید ترجیح میدهند از لوازم قدیمی خود استفاده کنند. نمیتوانند مانند سال‌های گذشته به استقبال سال نو با لوازم نو بروند.


داود عبدالهی‌فرد افزود: یکی از رسته‌های این صنف امانت فروشی میباشد. برخی از افراد لوازم نو و بدون استفاده‌ای در منزل دارند که میتوانند با سپردن به واحدهای صنفی این اتحادیه وجه آن را دریافت دارند.

 

از سوی دیگر جهیزیه‌هایی وجود دارد که متاسفانه استفاده نمیشود و خانواده این لوازم را به امانت فروشان میسپارند که البته امانت فروشی‌ها میتوانند بین ۲۰ تا ۳۰درصد از مغازه خود را از لوازم نو بگذارند و نه بیشتر که قطعاً تداخل میشود و اتحادیه مانع خواهد شد.

قالیشویی حکیمیه

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.