پليس: مامور انتظامي در جيرفت رفتار نامناسبي داشته است

۶۵ بازديد

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان، كوروش احمديوسفي افزود: آبان امسال در پي وقوع نزاع و درگيري در يك مراسم عروسي در يكي از تالارهاي شهر جيرفت، پليس در محل حاضر شد و يكي از عوامل نزاع كه با چاقو اقدام به مجروح كردن فرد ديگري كرده […]

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان، كوروش احمديوسفي افزود: آبان امسال در پي وقوع نزاع و درگيري در يك مراسم عروسي در يكي از تالارهاي شهر جيرفت، پليس در محل حاضر شد و يكي از عوامل نزاع كه با چاقو اقدام به مجروح كردن فرد ديگري كرده بود را دستگير كرد.

مقالات بيشتر:فينگر فود غرب تهران

اين مقام پليس تصريح كرد: در اين ماجرا، مامور انتظامي حين دستگيري و انتقال متهم به خودرو پليس، رفتار نامناسب و غيرقابل توجيهي داشته است كه با دستور ويژه فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت، برخورد قانوني لازم با وي صورت گرفته است.

احمديوسفي ادامه داد: در اين قضيه، افرادي نيز ضمن اقدام به فيلمبرداري همراه با الفاظ ركيك، اقدام به انتشار اين ويديو در فضاي مجازي كرده اند كه چنين اقدامي دور از شان مردم مومن و فرهيخته جيرفت است و با افراد خاطي برابر قانون رفتار خواهد شد.

توضيح درباره ويديو ديگر اين بار در سيرجان

به گزارش نصيرنيوز به نقل از ايرنا معاون اجتماعي پليس استان كرمان همچنين در مورد ويديو رفتار ماموران پاسگاه بلورد سيرجان با برخي شهروندان نيز توضيحي ارائه داده و گفته است: حدود سه ماه قبل ماموران پاسگاه بلورد سيرجان در اجراي حكم قضايي براي دستگيري ۲ متهم به علت تخريب لوله هاي آب و ضرب و جرح عوامل معدن همجوار، به روستاي تخت بنه مراجعه ولي متهمان ضمن استنكاف از اجراي حكم، اقدام به تحريك بستگان خود براي درگيري با ماموران مي كنند.

احمديوسفي تصريح كرد: در اين ماموريت، يكي از متهمان با سپر قرار دادن همسر خود و فحاشي به ماموران، سعي در ايجاد اخلال در اجراي حكم قضايي داشت ولي اين حربه ها كارساز نشده و  ماموران، متهمان را دستگير و به مرجع قضايي معرفي كردند.

اين مقام پليس تصريح كرد: اكنون پس از گذشت سه ماه از اين موضوع، افرادي با تقطيع و انتشار ويديو اين ماجرا در فضاي مجازي، ضمن مظلوم نمايي، با واژه هاي توهين آميز پليس را مخاطب قرار داده اند كه اين موضوع هم در دستور كار پليس است.

احمديوسفي ادامه داد: رفتار پليس در اين ماموريت بر اساس قانون بوده و برخوردي بين ماموران و زنان حاضر در صحنه به وجود نيامده و بر اساس يك ويديو بي كيفيت نمي شود قضاوت كرد.

مقالات ديگر:وكيل غرب تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.