ثبت‌نام وام ازدواج ۳۰۰ هزار تومان آب مي‌خورد!

۵۴ بازديد

در شرايطي كه متقاضيان وام ازدواج بايد براي دريافت اين وام مدت‌ها براي ثبت‌نام در سامانه مربوطه معطل باشند تا بتوانند اطلاعات هويتي خود را ثبت و بانك عامل را انتخاب كنند؛ يك سايت با پشتيباني ۲۴ ساعته روند ثبت‌نام در سامانه وام ازدواج را با هزينه‌اي تقريبا ۳۰۰ هزار توماني انجام مي‌دهد.

ثبت‌نام وام ازدواج ۳۰۰ هزار تومان آب مي‌خورد!

به گزارش جهان نيوز به نقل از ايسنا، زوج‌هاي ايراني براي وام ۷۰ ميليوني ازدواج با بازپرداخت ۱۰ ماهه ابتدا بايد در سامانه مربوطه به نشاني ve.cbi.ir اطلاعات هويتي خود را ثبت و بانك عامل را براي پرداخت اين وام انتخاب كنند. البته، براي زوج‌هاي زير ۲۵ و ۲۳ سال واجد شرايط، وام ازدواج مي‌تواند تا سقف ۱۰۰ ميليون تومان افزايش يابد.

اما طبق اعلام متقاضيان، سامانه تعبيه شده جهت ثبت‌نام وام ازدواج، مشكلات عديده‌اي براي اين افراد ايجاد كرده است كه روند ثبت‌نام را براي آن‌ها زمان‌بر و فرسايشي مي‌كند.

 يكي از مشكلات پرتكراري كه بارها زوج‌ها به ايسنا اعلام كرده‌اند، پذيرفته نشدن مكرر كُد امنيتي ورود به سامانه براي تكميل فرآيندهاي ثبت‌نام است كه بايد چندين بار اين كد را وارد كنند تا سرانجام وارد سامانه شوند.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج شيك غرب تهران

همچنين، اعتبار نداشتن بانك‌ها براي پرداخت وام ازدواج از ديگر مشكلات متقاضيان اين تسهيلات است كه به عنوان مثال يك زوج مدت‌هاست كه براي ثبت‌نام وام ازدواج تلاش مي‌كنند اما سامانه به آن‌ها اعلام مي‌كند كه هيچ بانكي در استان شما اعتبار لازم براي پرداخت اين وام را ندارد.

در شرايطي كه روند ثبت‌نام براي وام ازدواج زمان‌بر و طاقت‌فرسا شده است، سايتي وجود دارد كه مدعي است در كوتاه‌ترين زمان ممكن وام ازدواج شما را براي هر بانك و شعبه‌اي كه بخواهيد ثبت نام مي‌كند اما اين ثبت‌نام براي افراد معادل ۲۸۸ هزار تومان آب مي‌خورد.

ثبت‌نام وام ازدواج از طريق اين سايت اينگونه است كه ابتدا بانك موردنظر و استان خود را انتخاب مي‌كنيد سپس با پرداخت مبلغ ۲۸۸ تومان به مراحل بعدي چون تكميل اطلاعات، دريافت كد رهگيري و تعيين شعبه منتقل مي‌شويد و تمامي تحولات ثبت‌نام از طريق پيامك به اطلاع شما مي‌رسد.

بنابراين، فارغ از عبور كردن زوج‌هاي ايراني از هفت‌خوان رستم براي دريافت وام ازدواج چون معرفي ضامن به بانك و سخت‌گيري بانك‌ها بايد به منظور ثبت‌نام اين وام نيز مبلغي را هزينه كنند، در حاليكه ثبت‌نام در سامانه وام ازدواج رايگان است اما با مشكلات فني اين سامانه مردم ترجيح مي‌دهند تا اين مبلغ را بپردازند تا سريع‌تر بتوانند وام خود را دريافت كنند.

مقالات ديگر:بهترين وكيل اروميه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.