دعوت از گروه‌هاي موسيقي مجلسي

۳۴ بازديد

بنياد فرهنگي هنري رودكي به گروه‌هاي موسيقي مجلسي براي اجراي موسيقي فراخوان داد.

دعوت از گروه‌هاي موسيقي مجلسي

بنياد فرهنگي هنري رودكي به گروه‌هاي موسيقي مجلسي براي اجراي موسيقي فراخوان داد.

مقالات ديگر:آموزشگاه پيانو غرب تهران

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل بنياد رودكي، بر اساس فراخوان اين بنياد، به منظور ارتقاي فرهنگ شنيداري موسيقي كلاسيك و در راستاي حمايت از گروه‌هاي مجلسي موسيقي كلاسيك و نيز همزمان با افتتاح تالار استاد حسين دهلوي‌ با پيشنهاد و هدايت هنري شوراي اركستر سمفونيك و حمايت اين بنياد، از تمامي گروه‌هاي سازي يا آوازي كلاسيك (۳ تا ۸ نوازنده يا خواننده) دعوت مي‌شود آمادگي خود را براي اين دوره‌ اجرايي در تالار دهلوي اعلام كنند.

شوراي اركستر سمفونيك با بررسي سوابق، توان اجرايي و نيز رپرتوار پيشنهادي ارسالي، گروه‌هاي منتخب را در يك چيدمان اجرايي بر اساس دوره‌هاي زماني، تركيب‌سازي و ... سازمان‌دهي خواهد كرد.

رپرتوار پيشنهادي مي‌تواند به شكل كامل به آثار آهنگسازان ايراني و يا تركيبي از آهنگسازان ايراني و غيرايراني بپردازد.

بر اين اساس گروه‌هاي منتخب از تسهيلات ويژه‌ اجرايي و امكان در اختيار گرفتن سالن براي يك برنامه به صورت رايگان برخوردار خواهند بود. آرشيو و كتابخانه بنياد مي‌تواند آثاري از آهنگسازان ايراني و خارجي را در اختيار گروه‌هاي منتخب قرار دهد.

گروه‌هاي علاقه‌مند مي‌توانند تا ۱۵ دي ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سايت بنياد رودكي در نشاني https://new.bonyadroudaki.com/فراخوان-دعوت-از-گروه-هاي-موسيقي-مجلسي-ب/  نسبت به تكميل فرم فراخوان و ارسال مدارك اقدام كنند.

مقالات ديگر:وكيل كيفري اروميه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.