توانمندسازي ايثارگران جوياي شغل از اهداف مهم بنياد است

۲۹ بازديد

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان هرمزگان گفت: توانمندسازي و برگزاري كلاس‌هاي آموزشي ويژه ايثارگران جوياي شغل، از اهداف مهم اين نهاد است.

توانمندسازي ايثارگران جوياي شغل از اهداف مهم بنياد است

به گزارش ايثار واحد هرمزگان، عطا ناوكي عصر يكشنبه ۳۰ آبان در نشست با غلامعلي داورپناه معاونت منابع انساني شركت فولاد كاوه جنوب كيش و اسماعيل علي ياس رييس اداره كار منطقه ويژه صنايع معدني و فلزي خليج‌فارس، ضمن گرامي داشتن ياد و خاطره شهدا، گفت: رويكرد مهدي دوستي استاندار هرمزگان قبل از جذب ايثارگران در صنايع، آموزش و توانمندسازي اين عزيزان است كه در اين راستا بنياد نيز آمادگي لازم را دارد تا از همه ظرفيت‌ها براي تقويت اين هدف مهم استفاده كند.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان هرمزگان با اشاره به اينكه ايثارگران متقاضي شغل در رشته‌هاي فني پس از گذراندن دوره‌هاي آموزشي به صنايع معرفي مي شوند، افزود: براي اين كار نيازمند تعامل، مشاركت، همكاري و مشاوره‌هاي مديران صنايع هستيم كه بتوانيم دغدغه اشتغال جامعه هدف را رفع كنيم.

مقالات بيشتر:شيشه بري

وي توانمندسازي فرزندان شاهد و ايثارگر جوياي شغل را از اهداف مهم بنياد دانست و عنوان كرد: با برنامه‌ريزي هدفمند تمام تلاش خود را به كار مي‌گيريم تا مشكلات درماني، رفاهي، مسكن، معيشت و اشتغال ايثارگران را آن‌گونه كه در شان آنان است برطرف كنيم.

معاونت منابع انساني شركت فولاد كاوه جنوب كيش نيز ضمن تبريك به مناسبت هفته بسيج، ياد و خاطره شهداي اين عرصه را گرامي داشت و گفت: از هيچ تلاشي در خصوص رفع مشكل اشتغال و به كارگيري جامعه شاهد و ايثارگر در اين مجموعه دريغ نمي كنيم.

پايان اين نشست مصوب شد با هماهنگي اداره كار منطقه ويژه صنايع معدني و فلزي خليج فارس، شركت فولاد كاوه جنوب كيش و بنياد شهيد و امور ايثارگران هرمزگان در راستاي جذب جامعه ايثارگري در طرح توسعه جديد شركت فوق‌الذكر اقدامات و همكاري‌هاي لازم صورت بگيرد.

گفتني است اين نشست با حضور غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعي بنياد هرمزگان و قاسم صادقي رئيس اداره اشتغال اين نهاد برگزار شد.

مقالات ديگر:خانه سالمندان غرب تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.