ارائه پيشنهاد لغو منع تردد شبانه به ستاد كرونا

۳۴ بازديد

شهردار تهران از پيشنهاد شوراي ترافيك تهران براي لغو محدوديت تردد شبانه به ستاد ملي مقابله با كرونا خبر داد.

ايسنا: عليرضا زاكاني در پايان جلسه قرارگاه خدمات اجتماعي استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: شهر تهران امروز از آسيبهاي جدي در حوزه اجتماعي رنج مي برد كه روح و روان مردم را جريحه دار كرده و چهره شهر را زشت كرده است. اين آسيب‌ها ريشه‌ها و زمينه‌هاي مختلفي دارد كه برخي از آنها به موضوعات كلان كشور مربوط مي‌شود.

وي ضمن قدرداني از استاندار تهران و فرماندار انتظامي تهران بزرگ تصريح كرد: امروز با تشكيل اين جلسه گامي در جهت تصميمي قاطع و جدي برداشته شده يعني حركت در مسير ساخت يك شهر الگو تا از اين طريق گره گشايي از زندگي مردم داشته باشيم؛ لذا شهرداري با افتخار يكي از رويكردهاي جدي خود را موضوع مقابله با آسيبهاي اجتماعي قرار داده تا از اين طريق توأمان روح و جسم شهر را تغيير دهيم.

مقالات بيشتر:شيشه بري يوسف آباد

مي‌توانيم در برنامه چهار ساله چهره شهر را از آسيب‌هاي اجتماعي منزه كنيم

زاكاني ادامه داد: يكي از موضوعات اساسي ما بررسي موضوعات اجتماعي است كه قطعا با هم افزايي دستگاه‌ها در برنامه ۴ ساله مي‌توانيم چهره شهر را از آسيب‌هاي اجتماعي منزه كنيم. بايد به التيام ريشه هاي به وجود آوردن آسيب، دقت جدي داشته باشيم و همه دستگاه ها دست به دست هم دهند تا اين معضلات را برطرف كنند.

شهردار تهران در پاسخ به سوالي درباره لغو محدوديت تردد شبانه نيز گفت: در جلسه شوراي ترافيك قائل به لغو اين موضوع بوديم چرا كه با توجه به شرايط امروز شهر تهران اين محدوديت موثر نيست؛ لذا شوراي ترافيك پيشنهاد حذف اين محدوديت را به ستاد مقابله با كرونا ارائه مي دهد.

مقالات ديگر:وكيل اروميه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.