آخرين محموله واكسن خريداري شده توسط هلال احمر وارد شد

۳۵ بازديد

رئيس جمعيت هلال احمر با اشاره به اينكه اين جمعيت به تعهدات خود در قبال ميزان واردات واكسن عمل كرد، از واردات بيش از ۱۱۲ ميليون دوز واكسن به كشور خبر داد.

به گزارش سراج24؛ كريم همتي رئيس جمعيت هلال احمر با اشاره به اين كه آخرين محموله واكسن كروناي خريداري شده توسط جمعيت هلال احمر وارد كشور شد، گفت: از ابتداي سال جاري و پس از صدور مجوز از سوي وزارت بهداشت، تلاش‌هاي جمعيت هلال احمر در راستاي واردات واكسن كرونا آغاز شد و امروز با واردات 6 ميليون دوز واكسن، به ميزان تعهد داده شده، عمل كرديم.

وي افزود: در اين مدت، جمعيت هلال احمر موفق شد 112 ميليون و 390 هزار دوز واكسن وارد كشور كند كه اين امر جز با تلاش كاركنان و سازمان‌هاي تابعه جمعيت هلال احمر محقق نمي‌شد و در همين راستا قدردان تلاش‌هاي تمامي پرسنل جمعيت هلال احمر و معاونين و مسئولين سازماني هستيم.

مقالات بيشتر:توليد كننده قطعات گيربكس پرده زبرا

همتي ادامه داد: تمامي اين زحمات و تلاش‌ها با هدف برداشته شدن باري از روي دوش نظام جمهوري اسلامي ايران و عمل به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي به منظور تامين واكسن از منابع قابل اعتماد، صورت گرفت؛ خوشبختانه با عنايت به توفيقات الهي موفق به عمل به تعهدات خود شده و تا حدود زيادي در كاهش آمار مرگ و مير ناشي از كرونا موفق عمل كرديم.

وي افزود: واردات واكسن تنها قسمتي از اقدامات جمعيت هلال احمر در راستاي مقابله با كرونا بود و در حركتي بزرگ، كنترل مرزهاي كشور از اسفند سال 99 نيز توسط هلال احمر آغاز شد و بالغ بر 750 هزار نفر از مسافريني كه قصد ورود به كشور را داشتند، مورد پايش قرار گرفتند.

رئيس جمعيت هلال احمر با اشاره به ساير اقدامات جمعيت هلال احمر تصريح كرد: علاوه بر كنترل مرزها، در زمينه پايش اماكن، بستري و درمان بيماران كرونايي و تزريق واكسن نيز هلال احمر نقش‌آفريني كرد و در بيش از 200 مركز تزريق واكسن، نيروهاي هلال احمر به كار گرفته شدند تا روند تزريق واكسن تسريع شود و به كمك پروردگار موفق شديم در واكسيناسيون بيش از 40 درصد جمعيت كشور، همكاري كنيم.

همتي گفت: در 20 ماه گذشته كه توفيق خدمت به مردم در عرصه هلال احمر را داشتم، رسانه‌ها و صداوسيما مخصوصا شبكه بين‌المللي خبر نيز همراه ما در تمامي لحظات، در سخت‌ترين سوانح و حوادث حضور داشتند و به خوبي تلاش هاي جمعيت هلال احمر را منعكس كردند كه جا دارد از تلاش مجاهدانه اين عزيزان نيز تشكر كنم.

مقالات ديگر:وكيل حقوقي در اروميه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.