زمان بازگشايي مدارس تغيير كرد

۴۱ بازديد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از تغيير زمان بازگشايي مدارس خبر داد و گفت: فرآيند بازگشايي مدارس شهري از ۱۵ آبان تا يكم آذر انجام مي‌شود.

خبرگزاري ميزان _ خبرگزاري صدا و سيما نوشت: عليرضا كاظمي در رابطه با بازگشايي مدارس گفت: فرآيند بازگشايي مدارس از يكم مهر آغاز شده و ۴۵ درصد مدارس كه شامل مدارس روستايي و عشايري مي‌شوند نيز بازگشايي شده اند.

وي افزود: فرآيند بازگشايي مدارس شهري از ۱۵ آبان تا يكم آذر انجام مي‌شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تأكيد كرد: مدارس ابتدايي در طرح اوليه ما شامل بازگشايي در آبان مي‌شدند، اما هم اكنون طرح بازگشايي مدارس ابتدايي مسكوت مانده است و اميدواريم ستاد ملي مقابله با كرونا در اين باره هرچه زودتر تصميم گيري كند.

مقالات بيشتر:توليد كننده پرده زبرا

وي تأكيد كرد: در صورتي كه ستاد ملي مقابله با كرونا تشخيص دهد كه مدارس ابتدايي به صورت مجازي ادامه دهند ما قائل به اين تصميم هستيم.

كاظمي خاطرنشان كرد: حضور دانش آموزان در مدارس كه بازگشايي مي‌شوند الزامي است و حضور نيافتن دانش آموز در مدرسه براي كلاس‌هاي حضوري به منزله غيبت است.

وي گفت: واكسيناسيون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در حال انجام است و از اين بابت هيچ نگراني نداريم.

كاظمي تصريح كرد: ۱۱۷ كشور دنيا مدارس را بدون واكسيناسيون دانش آموزان بازگشايي كرده اند.

وي افزود: نامه‌اي به رئيس جمهور داده ايم و منتظر دستور ايشان براي بازگشايي مدارس هستيم.

سخنگوي وزارت آموزش و پرورش پيش از اين اعلام كرده بود مدارس زير ۳۰۰ دانش آموز در نيمه اول آبان و مدارس بالاي ۳۰۰ دانش آموز در نيمه دوم آبان بازگشايي خواهد شد.

مقالات ديگر:خانه سالمندان شرق تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.