محموله ۶ ميليون دزي واكسن كرونا وارد كشور شد

۴۱ بازديد

شدبيست‌وهشتمين محموله واكسن كرونا تهيه شده از سوي جمعيت هلال‌احمر حاوي ۶ ميليون دُز واكسن، امروز سه‌شنبه؛ بيست و هفتم مهرماه در فرودگاه امام خميني (ره) به وزارت بهداشت تحويل داده شد.

به گزارش تابا؛ دكتر كريم همتي _ رييس جمعيت هلال احمر با تاكيد بر اينكه تلاش‌ها براي واردات واكسن همچنان ادامه دارد گفت: با همراهي و همكاري خوب مسئولين در دستگاه‌هاي كشور و مديريت معاون اول رئيس جمهور، طي ۱۰ روز گذشته جمعيت هلال‌احمر ۵ محموله به ميزان ۳۰ ميليون دُز واكسن كرونا وارد كشور كرد.

وي افزود: جمعيت هلال‌احمر در مجموع از ارديبهشت ماه تاكنون، ۸۲ ميليون و ۳۹۰ هزار دُز واكسن به كشور وارد كرده است.

مطالب بيشتر:خدمات مجالس ختم

كريم همتي با بيان اينكه واكسن‌هاي وارداتي همچنان از نوع سينوفارم است، گفت: واكسن هاي وارداتي هلال‌احمر از نوع سينوفارم و معمولا با تاريخ انقضاي مدت دار است كه الان هم محموله‌هاي اخير در انبارهاي وزارت بهداشت براي واكسينه كردن همه هموطنان دپو شده و تقريبا تا الان به اندازه كل جمعيت ايران، هلال‌احمر واكسن وارد كرده است.

رئيس جمعيت هلال احمر در پايان با اعلام اينكه واردات واكسن و واكسينه شدن جامعه، مرگ و مير ناشي از كرونا را كاهش داده است اظهار كرد: خوشبختانه نتيجه اصلي حاصل از واردات واكسن و واكسينه كردن مردم، كاهش موارد مرگ و مير ناشي از بيماري كرونا در ميان كادر درمان و مردم و همچنين كاهش آمار بيماران بستري در بخش آي‌سي‌يو بيمارستان‌ها بوده است.

مقالات ديگر:قاليشويي پاسداران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.