باز هم اظهار تأسف!جشن عروسي در شب شهادت امام يازدهم شيعيان در اسدآباد!/

۴۲ بازديد

شب گذشته همزمان با شب شهادت حضرت امام حسن عسكري(ع) در كمال تأسف جشن عروسي و رقص و پايكوبي در بسياري از نقاط شهرستان اسدآباد مشاهده شد كه علي رغم تعطيلي تالارها هم در وضعيت نارنجي اسدآباد اما در برخي از اين اماكن مراسم عروسي برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ ديشب شب غمبار شهادت يازدهمين اخترتابناك امامت، حضرت حجت(ع) كه براي غم از دست دادن پدر زانوي غم بغل كرده و عزادار اوست، برخي از مردم شهر #شعيه‌نشينم در اسدآباد در خانه‌هايشان بساط عروسي فرزندانشان را به پا كرده و به رقص و پايكوبي پرداختند.

برخي هم علي رغم تعطيلي_تالارها به دليل شرايط كرونا، بساط عروسي را در برخي اين اماكن نمونه آن ملحمدره برگزار كردند و مسئولان اين شهر يا #در_خوابند و يا خود را به خواب زدند، چراكه نه تنها بي‌توجه از كنار مسئله كرونا رد شدند بلكه از موضوع شهادت امام حسن عسكري ع هم عبور كردند.

مقالات بيشتر:باغ تالار

اين مسئله به اين جا ختم نمي‌شود و علي رغم اينكه در چند جلسه ستاد كرونا موضوع جلوگيري از #كاروان_عروسي مطرح و تاكيد بر برخورد #پليس شد، اما امشب صداي كاروان و آلودگي صدا هم در اين شب عزيز در شهر پيچيد و خبري نه از پليس بود و نه از مسئول!

براستي اين چه رسمي است كه شيعيان اسدآبادي در اين شب عزا بساط شادي به پا كردند، البته ناگفته نماند اين موضوع در سال گذشته هم در چنين شبي تكرار شد و همچنين مناسبتهاي عزاي ديگر امامان و اما مسئولان در سكوت و خواب!

وظيفه بـود هم همدردي كنيم و هم عزاداري اما …!

مقالات ديگر:خانه سالمندان غرب تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.