علت افزايش آمار ابتلا به كرونا در كردستان چيست؟

۳۲ بازديد

خبرگزاري صدا و سيما:با توجه به افزايش آمار ابتلا و مرگ و مير بيماران كرونايي در كردستان، نظارت بر مراسم‌هاي عروسي در تالار‌ها و باغ‌هاي خصوصي بيشتر مي‌شود و با متخلفان برخورد جدي قانوني خواهد شد.

علت افزايش آمار ابتلا به كرونا در كردستان چيست؟به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كردستان، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشكي كردستان روز گذشته و در يك ركورد جديد و كم سابقه ۵۰۰ نفر در استان به ويروس كرونا مبتلا شدند و اين يك ركورد كم سابقه از ابتداي شيوع اين بيماري در استان است.

معاون امور بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي كردستان رعايت نكردن دستورالعمل‌هاي بهداشتي را از علل اصلي افزايش اين بيماري اعلام كرد و گفت: در دو روز گذشته ۱۷ نفر در استان جان خود را بر اثر ابتلا به اين بيماري از دست دادند.

مقالات بيشتر:باغ تالار شرق تهران

ابراهيم قادري با اشاره به تعطيلي تالار‌هاي عروسي و برگزاري مراسم‌هاي ازدواج در مكان‌هاي مختلف از افزايش نظارت‌ها خبر داد و گفت: شرط برگزاري مراسم‌ها جمعيت كم و داشتن حداقل يك دُز واكسن افراد است و در غير اين صورت برگزاري مراسم ممنوع است.

رئيس اتحاديه تالار‌هاي شهر سنندج گفت: در شهر سنندج ۱۸ تالار عروسي مجوز فعاليت دارند، اما با توجه به وضعيت قرمز كرونا هيچ مراسمي در اين مكان‌ها برگزار نمي‌شود و گشت‌هاي شبانه براي برخورد با باغ‌هاي خصوصي كه مراسم‌هاي عروسي در آن برگزار مي‌شود افزايش يافته است.

مقالات ديگر:سالن عقد شيك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.