قتل جوان 23 ساله زاهداني در رسومي اشتباه

۳۸ بازديد

رسم غلط تيراندازي در جشن هاي عروسي اين بار قتل جواني 23 ساله را در يكي از روستاهاي حومه شهر زاهدان رقم زد.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيماي مركز سيستان و بلوچستان ، سرهنگ"ابراهيم ملاشاهي گفت : حوالي نيمه شب 11 مرداد ماه در پي اعلام يك فقره تيرانداري منجر به قتل در يك مراسم عروسي در يكي از روستاهاي حومه شهر زاهدان كارآگاهان پليس آگاهي در محل حادثه حاضر شدند.

وي افزود: با حضور ماموران در محل حادثه جسد جواني 23 ساله كه بر اثر اصابت گلوله كلت كمري به قفسه سينه به قتل رسيده بود روئيت شد.

رئيس پليس آگاهي استان تصريح كرد: در تحقيقات ميداني كارآگاهان پليس آگاهي عامل قتل كه جواني 19 ساله بود شناسايي و مشخص شد اين فرد بنا به رسم بسيار غلطي كه در برخي مناطق وجود دارد در حين بزم و شادي در حال تير اندازي به وسيله كلت كمري بوده كه با گير كردن اسلحه ، قصد خارج كردن گلوله از جان لوله را داشته كه ناگهان اسلحه شليك و گلوله به قفسه سينه مقتول برخورد مي كند.

مقالات بيشتر:تشريفات عروسي با قيمت مناسب

اين مقام انتظامي با بيان اينكه عامل تير اندازي دستگير و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شده است گفت: اساسا حمل، نگهداري و استفاده از سلاح‌ گرم جرم محسوب مي‌شود اما متاسفانه در برخي مناطق استان بي توجه به اين موضوع كماكان رسم بسيار غلط تيراندازي در مراسم جشن و شادي رواج دارد كه اين مسئله بسيار خطرناك و حادثه آفرين است.

منبع: خبرگزاري صداوسيما

مقالات ديگر:بهترين وكيل اروميه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.