۹ تالار باغ در خمين مهر و موم شد

۳۷ بازديد

خمين - ايرنا - سرپرست معاون بهداشتي و درماني خمين گفت: ۹ تالار باغ و رستوران در اين شهرستان به‌علت رعايت نكردن مصوبات ستاد مقابله با كرونا و تخلف بهداشتي مهر و موم شد.

دكتر « ابوذر صباغي» روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با كرونا از ۱۴ مردادماه جاري فعاليت تالارباغ‌ها و رستوران‌ها در شهرهاي قرمز استان ممنوع بوده و با انجام ۱۴۰ بازديد از ۱۲ تالار باغ و رستوران ۹ واحد متخلف شناسايي و با آن‌ها برخورد شد.

وي بيان كرد: با وجود تذكر و  اخطارهاي لازم ، واحدهاي مهر و موم شده  اقدام به برگزاري مراسم و پذيرش مراجعان داشتند.

سرپرست معاون بهداشتي و درماني با اشاره به اينكه تجمعات كانون انتقال ويروس كرونا است، تاكيد كرد: خانواده‌ها به شدت از حضور در جشن هاي عروسي خودداري كنند چراكه سويه دلتاي كرونا  سرعت انتقال بالايي دارد و وضعيت شيوع بيماري در خمين وخيم گزارش شده است.

مقالات مشابه:باغ تالار شمال تهران

 صباغي گفت: امكانات محدود درماني خمين در شرايط قرمز كرونا پاسخگو نيست و اين روزها مدافعان سلامت شاهد صحنه‌هاي غم‌انگيز و تاسف بار جان باختن و يا شرايط جسمي نامناسب بسياري از همشهريان به ويژه جوانان به ‌ليل ابتلا به بيماري كوويد ۱۹ هستند.

بر اساس آخرين گزارش مراجع سلامت كشور ، ۳۴ هزار و ۹۱۳ بيمار جديد مبتلا به كوويد۱۹ نيمه مردادماه جاري در كشور شناسايي شدند كه ۴ هزار و ۳۸۱ نفر از آنان بستري شده‌اند.

مجموع بيماران كوويد۱۹ در كشور به چهار ميليون و ۹۲ هزار و ۶۷۱ نفر رسيد كه تاكنون سه ميليون ۴۹۲ هزار و ۴۶۸ نفر از بيماران، بهبود يافته يا از بيمارستان ها ترخيص شده‌اند.

۶ هزار و ۲۷۹ نفر از بيماران مبتلا به كوويد۱۹  كشور در بخش هاي مراقبت هاي ويژه بيمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

خمين واقع در جنوب استان مركزي زادگاه امام راحل است و در رنگ‌بندي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي براي آن رنگ قرمز كرونا لحاظ شده است.

مقالات ديگر:مشاوره تلفني و حقوقي رايگان

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.